Tahhe

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Dj Boy - 2 juni 2011 15:08

idag    när  jag skulle  åka  buss  till skolan  så ramlade  jag  på  gatan  då  kom  bussen  och  åkte  på  mitt huvud  nästan  men  jag  akta  huvudet  men  foten  blev  pokörd  sen  nu  har  jag  stukad  fot. läskigt   va  det  när  han  åkte  på  jag sommnade  plötsligt  så  vakna  jag i  ett sjukhus  där  min mamma  och  pappa  grät  men  min  lilla  syster  va  full av  torar  då  s

såg  läkarna  att  jag  avknade  och  blev  överlykliga  då  fråga   jag  dom  hur  länge  jag sovde  då  sa  en  av  dom  att  det  va  i  3  timmar  sen  när  dom sövde  mig  så  gjorde  dom ngt  med  benet  och  nu  har  jag  krycker     och   jag  har  fått en hund  idag  som present  en liten  bäbis  rotwailer  och  chiwawa  bye  ses  av Tahhe  yusufa  skriver  ett inlägg  snart

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad e jag för ngt
 apa som grillar korv
 en ko
 en flintis
  en gaturappare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tahhe

Tahhe

Tahhe&yusufa


Ovido - Quiz & Flashcards